نشست همفکری و برنامه ریزی استراتژیک گروه تکوست و شرکت تکسا

نشست همفکری و برنامه ریزی استراتژیک شرکت تکسا و گروه تکوست در 27 دی ماه 1402 در هتل هما با حضور مدیران ارشد این گروه به میزبانی شرکت تکسا برگزار گردید.

در این نشست که از ساعت 8 صبح الی 14 بعد از ظهر با حضور آقایان دکتر فاطمی،مظاهری،بابایی،حکیمی،لهرابیان،تمیزی،عظیمی و بردابرد و سایر مدیران ارشد به طول انجامید، در خصوص برنامه ها و اهداف کلان گروه تکوست و همچنین نقش شرکت معتمد هوشمند تکسا در زنجیره ارزش این هلدینگ سرمایه گذاری، بحث و بررسی صورت گرفت.

ابتدا نگاهی اجمالی به وضعیت ایران  و جهان در خصوص ترندهای مالیاتی و شرکت های معتمد صورت گرفت و بعد از آن آینده مالیات در ایران و ابزار های نرمافزارهای یکپارچه مالی و مالیاتی مورد بررسی قرارگرفت و بعد از آن برنامه های اجرایی و عملیاتی شرکت تکسا در سه سال آینده توسط مدیران ارائه گردید 

در ادامه این نشست گزارشی در خصوص وضعیت بازار، روندهای مرتبط با صنعت TSP، تهدیدها و فرصت ها و نکات مهم استراتژیک ارائه گردید و حضار در خصوص موارد مطرح شده به بحث و بررسی پرداختند.

این نشست که با حضور سهامداران اصلی شرکت معتمد هوشمند تکسا برگزار شد، سهامداران نکات و انتظارت خود را از این شرکت و همچنین امکانات مورد نظر خود را جهت هم افزایی در رشد این کسب و کار به شور و مشورت گذاشتند.

در پایان این نشست مهمترین نکات مطرح شده توسط رئیس هیات مدیره شرکت معتمد هوشمند تکسا جمع بندی گردید و مقرر شد که در 6 ماه آینده مجددا با برگذاری این جلسه نکات گفته شده مورد ردیابی و ارزیابی قرار گیرد

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره رایگان و آنلاین تکسا